– Κύριε Σαλμανίδη, πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρεία σας.
Η εταιρεία την οποία ίδρυσε ο πατέρας μας, Πρόδρομος Σαλμανίδης, το 1994 αποτελούσε πάντα πρόδρομο στο χώρο των πλαστικών. Έχοντας παγειώσει ως ενδεδειγμένο προϊόν το μεγίστης ποιότητας και προδιαγραφών κιβώτιο πολλαπλών χρήσεων για τη συγκομιδή των φρούτων από τους αγρούς άλλα και εισάγοντας πρωτοποριακά το 1997 στον ελληνικό χώρο της συσκευασίας τα μιας χρήσεως πλαστικά τελάρα με αποτέλεσμα να δημιουργήσει νέες διεξόδους και λύσεις για τους εξαγωγείς φρούτων και οπωρολαχανικών της χωράς μας.
– Τι υπηρεσίες παρέχετε όσον αφορά των κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών;
Ο κλάδος των φρέσκων νωπών προϊόντων θεωρείται η κινητήριος δύναμη της ελληνικής οικονομίας και αυτό αποτελεί τιμή για εμάς, μιας και είμαστε ένας αναπόσπαστος κρίκος αυτής της αλυσίδας. Τιμή η οποία φέρει και μεγάλες ευθύνες. Ευθύνες απέναντι στον Έλληνα αγρότη, διότι τα κιβώτια πολλαπλών χρήσεων αποτελούν ένα ζωτικής σημασίας εργαλείο του οποίου η ποιότητα πρέπει να διασφαλίζει την άρρηκτη ροή των εργασιών του. Από την πλευρά των μιας χρήσεως τελάρων, η ευθύνη φαντάζει ακόμη μεγαλύτερη, αν αναλογιστεί κάνεις ότι η συσκευασία αποτελεί την εξωτερική εικόνα που συνοδεύει το προϊόν για το οποίο μόχθησε μια ολόκληρη χρονιά σύσσωμος ο κλάδος της ελληνικής αγροτικής και εμπορικής οικονομίας.
– Οι πελάτες σας διευρύνονται κι εκτός Ελλάδας; Κι αν ναι σε ποιες αγορές;
Η εταιρεία μας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μέσω των μιας χρήσεως τελάρων ως έμμεσα εξαγωγική μιας και τα προϊόντα μας παρέχονται σε συσκευαστές από όμορους νομούς οι οποίοι εξαγάγουν σε Ευρώπη, Ανατολικές Χώρες, Ινδία, Κίνα και Αμερική. Όσον αφορά τα κιβώτια πολλαπλών χρήσεων παρά τα μεγάλα κόστη μεταφοράς, την εταιρεία μας εμπιστεύονται λόγω των υψηλών προδιαγραφών που τηρούμε στα προϊόντα μας, εταιρείες και αγρότες από όλη την Ελλάδα, ακόμη και την Κύπρο.
– Όσον αφορά τον κλάδο των φρουτολαχανικών παρατηρείτε διεύρυνση ή πτώση των παραγγελιών σας τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης;
Η οικονομική κρίση σίγουρα έχει επηρεάσει κάθε πτυχή της Ελληνικής Οικονομίας, έτσι και το κλάδο των φρουτολαχανικων. Πάραυτα ο συγκεκριμένος κλάδος είναι περισσότερο ευάλωτος από τα καιρικά φαινόμενα και τον ανταγωνισμό που προέρχεται από τους αντίστοιχους κλάδους άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπως η Ιταλία και η Ισπανία. Σαν εταιρεία αυτό που παρατηρούμε είναι πως μέσα από κάθε κρίση δημιουργούνται ευκαιρίες τις οποίες λόγω των συνθηκών μόνο οι ικανοί του χώρου μπορούν να αδράξουν και αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα, την εξυγίανση και την ανάπτυξη του κλάδου.
-Ποια προϊόντα βλέπετε εσείς να ανεβαίνουν σε πωλήσεις, με βάση τις δικές σας παραγγελίες;
Είναι φανερό σε όλους όσους γνωρίζουν τον κλάδο μας ότι υπάρχει μια θετική στροφή προς το κλάδο μας και παρατηρούμε κάθε χρόνο να αυξάνονται οι καλλιέργειες και οι παράγωγες. Βάση των δικών μας πωλήσεων διαπιστώνουμε μια αυξητική δυναμική των ροδάκινων οπού είναι και ο κινητήριος μοχλός του κλάδου και στη συνεχεία βλέπουμε και μια στροφή προς τα πιο εξεζητημένα φρούτα όπως τα ακτινίδια τα οποία δίνουν μεγάλη χρηματοοικονομική ώθηση στο κλάδο.
– Ποια είναι τα άμεσα επιχειρηματικά σας πλάνα για το επόμενο διάστημα;
Η εταιρεία μας αριθμεί 23 χρονιά ζωής και σκοπεύουμε τουλάχιστον να τα διπλασιάσουμε. Είναι μια οικογενειακή επιχείρηση της οποίας η νέα μέρα έχει βρει τους υιούς, Βασίλειο και Μάριο, να έχουν πάρει τη σκυτάλη από το πατέρα και ιδρυτή της εταιρείας, και με τον ίδιο ζήλο που επέδειξε αυτός θα συνεχίσει και η νέα γενιά το έργο του. Η εταιρεία μας είχε πάντοτε επενδυτικό χαρακτήρα με γνώμονα τη καινοτομία και τον εκσυχρονισμό του μηχανικού εξοπλισμού ώστε να διασφαλίζει τη μεγίστη ποιότητα και εξυπηρέτηση.
– Κλείνοντας, θα θέλατε να προσθέσετε κάτι άλλο;
Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχηθούμε μια υγιή και δυναμική χρονιά για όλα τα μέλη του κλάδου, από το μικρότερο έως το μεγαλύτερο κρίκο αυτής της βαρυσήμαντης αλυσίδας. Μιας αλυσίδας που κάνει περήφανη την Ελλάδα στο εξωτερικό με τη διαρκώς επιτυχημένη και αυξανόμενη παρουσία της στα δρώμενα του παγκοσμίου κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών.